Prikazi

Philips Brilliance 499P9H

Philips Brilliance 499P9H

Osim što pruža jedinstveno iskustvo korišćenja dva monitora široke dijagonale u jednom uređaju, višestruko nagrađivani Philipsov model donosi i funkcije za povećavanje produktivnosti, kao što su USB-C i iskačuća veb kamera sa podrškom za Windows Hello…

Dalje »

Oukitel WP5

Oukitel WP5

Kada je potrebno da telefon koristite u zahtevnim vremenskim usloviima gde vas vrebaju sneg, kiša, blato ili pak visoke temperature, sunce i prašina, jedino sigurno rešenje može biti neki robusni model iz teške kategorije poput novog pulena kompanije Oukitel...

Dalje »

BenQ BL2480T

BenQ BL2480T

Kada se u biznis klasi nađe monitor koji donosi spoj slim dizajna, fleksibilnog podešavanja položaja, visoke rezolucije, te inteligentnih opcija prilagođavanja reprodukcije slike, jasno je da na stolu dobijate znatno više od uobičajenog  kancelarijskog modela…

Dalje »

BenQ W2000 »

Huawei P30 serija »

BenQ MH535 »

AKTUELNO

 

VESTI

Prvi video spot koji svaki put kad ga pokrenete izgleda potpuno drugačije! (VIDEO)

Napisao nele, 2017-03-26 19:27:02 u Novosti

Predpostavljamo da će i najvećim fanovima dosaditi neki video spot omiljenog pevača ili grupe, već nakon što ga odgledaju nekoliko puta, a ukoliko je on još kreiran bez neke smislene radnje ili u njemu i ne učestvuju sami izvođači, sasvim izvesno da će se upravo to i desiti. Međutim, Britanska grupa Shaking Chains je odlučila da svojim obožavaocima ponudi nešto sasvim drugačije…

 

 

Naime, umesto da potroše novac i vreme na snimanje nekakvih banalnih kadrova koji će nakon toga biti spojeni u spot koji bi mogao brzo da dosadi gledaocima, članovi benda su odlučili da se upuste u jedan zanimljiv eksperiment. U pitanju je projekat koji donosi potpuno drugačiji koncept video spota jer svaki put kada ga pogledate on je potpuno drugačiji!

 

Za takav efekat  je umesto ekipe snimatelja, reditelja i montažera, u ovom slučaju zadužen računarski algoritam koji "krade" sekvence iz videa objavljenih na YouTube servisu, te se svaki put kada pokrenete spot slaže prilično zanimljiv video kolaž koji je svaki put potpuno jedinstven – videćete ga samo vi i samo tada, jer je svako ponovno emitovanje pesme propraćeno novim i neponovljivim sklopom različitih video sekvenci.

 

Inače, algoritam bira sekvence na osnovu ključnih riječi koje je odabrao sam bend (nije javno objavljeno koje reči su u pitanju), te tako pesma “Midnight Oil” za koju je ovaj projekat napravljen ipak ima i svojevrstan pečat u vidu materijala koji je na posredan način odabran od strane članova benda…

 

Da li će ovakav koncept zaživeti i kroz neke druge projekte za sada nije poznato, ali ideja je prilično zanimljiva i čini se da ima puno potencijala. Uostalom pogledajte i sami kako “Midnight Oil” izgleda u verziji koju ćete samo vi moći da vidite!

 

 

 

UKOLIKO VAM SE SVIDELA OVA VEST POSETITE I LAJKUJTE NAŠU FACEBOOK FAN STRANU!

 

Travis, univerzalini ručni prevodilac!

BMW Vision Next 100 - automobil budućnosti!

Modularni Tag Heuer pametni sat

Prvi telefon koji može da pliva?!

Xiaomi predstavio inovativne sportske patike!

Prvi pravi VR smartfon na tržištu!

Kako da vaš klasičan sat postane pametan?!

Nokia 3310 sada i u zlatnoj verziji sa likom Vladimira Putina!