Prikazi

Nokia 5.1 Plus

Nokia 5.1 Plus

Kada se uzme u obzir da pripada budžetskoj  cenovnoj kategoriji, slobodno se može reći da Nokia 5.1 Plus impresionira svojim kvalitetom i radnim performansama...

Dalje »

Oukitel U18

Oukitel U18

Elegantni Oukitel U18 pripada klasi cenovno pristupačnih pametnih telefona, ali sa specifikacijama dovoljnim da zadovolje čak i one zahtevnije korisnike...

Dalje »

BenQ PhotoVue SW271

BenQ PhotoVue SW271

Sa dijagonalom ekrana od 27 inča, 4K rezolucijom i ozbiljnim IPS panelom PhotoVue SW271 monitor pretenduje da bude jedan od najboljih monitora u svojoj klasi ove godine...

Dalje »

BenQ MX532 »

nJoy Zion »

BenQ SW2700PT »

AKTUELNO

 

VESTI

Planirate izradu Web sajta? Evo šta morate znati

Napisao misha, 2018-10-10 22:28:20 u Novosti

Situacija je sledeća: firma koja planira da ozbiljno posluje, a nema svoj Web sajt - gotovo da ne postoji. Sa rastućim brojem korisnika koji se radije odlučuju za online kupovinu i svakodnevnim procentualnim porastom plasmana usluga i proizvoda putem interneta - online prisustvo je nešto što svaki ozbiljan biznis mora da ispuni.

 

Sama po sebi, odluka da kreirate web sajt, nažalost nije dovoljna. Pre izrade sajta neophodno je da donesete čitav niz odluka koji su vezani za domen, hosting, vizuelni identitet i druge.

 

 

 

 

 

Neka vam kvalitet bude primaran

 

Prva stvar na koju bi trebalo da obratite pažnju jeste sam dizajn sajta. Dobar vizuelni identitet treba da bude u skladu sa vašim brendom. Sledeća stavka jeste sama funkcija koju bi sajt trebalo da ima. Ta funkcija zavisi od cilja koji planirate da ispunite, pa u skladu sa istim morate da odredite da li pravite sajt koji prezentuje vašu firmu ili je u pitanju online prodavnica putem koje ćete da prodajete direktno ili planirate portal koji će u osnovi biti informativnog karaktera. Bez obzira za koju opciju se odlučite, pored vizuelnog identiteta, druga stvar po kojoj će vas krajnji korisnici prepoznavati jeste sadržaj. Neophodno je da svi sadržaji na sajtu budu unikatni. Zatim, posebnu pažnju treba izdvojiti na iskustvo korisnika koje mora biti maksimalno olakšano ukoliko želite da ti korisnici ostanu na sajtu i da dođe do konverzija.

 

 

Približite sadržaje posetiocima

 

Svrha Web sajta jeste približavanje sadržaja posetiocima. Da biste te sadržaje približili ciljnoj grupi koja je relevantna za Vašu nišu imate nekoliko opcija, prva koju ćemo navesti jeste SEO optimizacija. Suština optimizacije jeste modifikovanje sajta tako da se isti rangira visoko na Google pretrazi za ključne reči koje su povezane sa krajnjom uslugom, a za koje postoje realni upiti krajnjih korisnika. Da bi vaš sajt bio viđen u pretrazi za relevantne ključne reči, on mora da bude optimizovan. U suprotnom, tom istom sajtu preti da ostane u šestoj, sedmoj stranici pretrage za koju je poznato da niko ne proverava. Savršena optimizacija podrazumeva konstantan rad i modifikacije na polju vidljivih sadržaja, ali i na samom kodu sajta. On page kampanja predstavlja osnovu iz koje proizilazi off page kampanja koja dodatno podiže rezultate.

 

Kada ste jednom doveli posetioce na vaš sajt, nemojte se previše radovati. Cilj sajta je da konstantno dovodite nove posetioce, odnosno potencijalne kupce, što ćete na dugoročnoj osnovi imati jedino preko Google pretrage, tek nakon odlične SEO kampanje. SEO je odličan izbor za dovođenje posete, jer predstavlja dugoročnu investiciju jer možete uživati efekte ovih kampanja i nakon što prestanete sa istom.

 

Posetioce možete dovesti na brže načine čiji efekti će trajati sve dok traje investicija. Jedan od tih načina su Google Adwords kampanje, Social Networks kampanje, kao i PR. Da bi ove kampanje bile efikasne, sajt mora biti Conversion rate friendly.

 

 

Izbegnite laka rešenja

 

Šta je to najveća zamka u koju firme upadaju pitali smo Slavka Pejovića iz marketing agencije Web Business Solutions, koji je na tu temu izjavio: “Česta je pojava da firme pri odlučivanju za izradu sajta gledaju primarno nižu cenu, ne sagledavajući potpuno sve funkcije koje sajt treba da ima. U tim situacijama dolazi do previda i neadekvatnog koncipiranja kao i same izrade sajta pa su kasnije modifikacije često komplikovane i skuplje, te su te iste firme prinuđene da angažuju stručna lica koja će kreirati potpuno nov sajt. Zato je potrebno izradi sajta pristupiti temeljno od samog početka, kako bi sajt dobio funkciju, koja nije samo funkcija vizit karte, već prodajno mesto na internetu.“

 

 

 

 

 


 

UKOLIKO VAM SE SVIDELA OVA VEST POSETITE I LAJKUJTE NAŠU FACEBOOK FAN STRANU!

 

Novi, super moćni Galaxy Note9: za one koji žele sve

Nokia 7 Plus dobitnik EISA nagrade za najbolji pametni telefon

AMD lansirao Radeon Pro WX 8200

Moćni Bluetooth zvučnici koji pune telefon bežičnim putem!

Povežite vaš bicikl i pametni telefon!

Savršena interaktivna zabava na vašem stolu, zidu ili podu!

Samsung QLED televizori bez burn in efekta